mark_bergsma_wecomm

Mark Bergsma – Wecomm

Op internet komen uw klanten op verschillende momenten in contact met uw bedrijf. Bijvoorbeeld door het lezen van een recensie op een vergelijkingswebsite, door berichten op social media of door uw bedrijfswebsite te vergelijken met die van de concurrent. Ook in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines wordt besloten of uw website bezoeken krijgt. Al deze momenten zijn van invloed op of de potentiële klant contact met u opzoekt.

Ik heb studies gevolgd op de Hanzehogeschool en uTwente om vanuit bedrijfskunde en communicatie naar een onderneming te kijken en te zoeken naar oplossingen waardoor uw bedrijfsactiviteiten op internet werken en u uw publiek bereikt. Meestal is dit het ontwikkelen of verbeteren van een website, maar social media en het bijhouden van uw online reputatie hoort daar ook bij.

Dagelijks ben ik bezig met het structureren van websites en zoekmachine-optimalisatie, waar ik regelmatig een college in geef.

www.wecomm.nl
mark@wecomm.nl